Video Hot~!! Puak SAMMseng Cuba Nak Rogol Wartawan?? @chegubard SAMM @rafiziramli #BantahGST #GST


Hangat tentang scene gaduh sesama sendiri SAMM-UNIT AMAL dalam Perhimpunan Bantah GST semalam. Tapi ada realiti mahalawak bila yang datang nak BANTAH GST sebenarnya tak faham apa-apa pun pasal GST... pandai betul Rafizi Ramli ajar beruk2nya secara luar tabii untuk fahami GST. Saksikan video di bawah...

Share this post :

+ comments + 5 comments

Tanpa Nama
2 Mei 2014 10:59 PG

Samseng DAJJAL yg diupah oleh bapak DAJJAL UMproNO. Pengikut pengikut DAJJAL akan ikut perintah DAJJAL untuk huruharakan perkara yg baik.

Dajjal cemburu dengan kebangkitan Rakyat. Sudah tentu pengikut DAJJAL ini menjadi pecacai UMproNO

Tanpa Nama
2 Mei 2014 3:23 PTG

kah..kah..kah..biasa la alasan tu..macam pernah dengor...ade hikmah Allah tak bagi si nuar tu jadi PM kalau tak...hancus...sendiri bikin sendiri tanggung la...jangan dok tuduh2 org...

Tanpa Nama
3 Mei 2014 8:53 PG

Kelakar lah lu ni bro..

Tanpa Nama
18 Jun 2014 10:09 PG

mana ada kebangkitan rakyat...islam itu dah lama hidup! kebangkitan Dajjal ada laa yg aku pernah dgr...sbb tu PKR dan HamPAS adalah lambang kejayaan syaitan menyesatkan manusia....klu UMNO tu salah 50 tahun dahulu lagi Allah dah gagalkan UMNO... tetapi UMNO tetap menang sepertimana menangnya perjuangan Rasulullah SAW.....PKR dan HAMPAS selalu gagal dan perok peranda tetapi tak habis2 berniat jahat nak menjatuhkan kerajaan. Hidup UMNO..hidup UMNO...hidup UMNO...Aminn

14 Mac 2015 2:31 PG

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger