Geledah Topeng Zuhud Nik Aziz... Banglo Mewah Di Sebalik Rumah Kayu??


Video Bongkar Bangunan Batu Belakang Rumah Nik Aziz Banglo Terselindung Di Balik Kayu
Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sememangnya terkenal dengan kezuhudannya, biarpun zuhud itu hanya bertopeng, namun masih ramai yang percaya bahawa beliau seorang yang benar-benar zuhud.

Pada Januari tahun lalu Gk pernah mendedahkan mengenai misteri bangunan batu dibelakang rumah Nik Aziz, namun terdapat ramai pentaksub yang menafikan akan wujudnya bangunan batu tersebut, tidak kurang juga yang mendakwa bangunan itu adalah asrama pelajar tahfiz serta pelbagai lagi penafian yang diada-adakan demi membela Tok Guru mereka.

Demi menyatakan kebenaran, misi khas membongkar penipuan Nik Aziz yang berlagak zuhud dengan mendakwa hanya tinggal dirumah papan itu dilancarkan bersama rakan-rakan, pada mulanya cakap-cakap mengenai pentaksub sanggup mati kerana Nik Aziz agak menggetarkan kami jika kami kantoi semasa membuat tinjauan, begitu juga dengan jin peliharaan Nik Aziz yang sentiasa mengawasi kediamannya.

Setelah kami berbincang, apapun berlaku kami nekad untuk meneruskan niat suci ini, bersemangatkan mencari kebenaran, dan yakin Allah bersama orang-orang yang benar, perasaan takut dan gugup hilang secara tiba-tiba, lantas kami terus ke lokasi dan mencuba beberapa lorong bagi mengenal pasti kedudukan bahagian belakang rumah Nik Aziz. Alamak seriuslah pulak misi ni ya. Hahaha, janji puas...

Bukan apa, tak salah jika Nik Aziz atas kapasiti beliau seorang Menteri Besar untuk beliau tinggal dibanglo mewah sekalipun, cuma yang duk jaja cerita kata Nik Aziz ni tinggal rumah papan tu apa ke hellnya. Apa ke jadahnya nak menipu zuhud dan berlagak alim? [SAKSIKAN VIDEO & PENDEDAHAN SETERUSNYA OLEH GELOMBANG KICK -KLIK!!]
Share this post :

+ comments + 4 comments

Tanpa Nama
4 Julai 2013 8:10 PTG

crap...

31 Julai 2014 6:49 PG

Ya Allah kau beri hidayah kpd hambamu yg jahil ini. Kau buka mata hatinya supaya dpt melihat kebenaran.. Aaminnn

14 Mac 2015 1:41 PG

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Tanpa Nama
5 Jun 2016 2:37 PTG

Semoga Allah memberi hidayah kepada kau wahai pencacai..

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger