Kadiaq Mengidam Jadi Calon Parlimen PKR Kelantan #PRU13


Selepas sedar dirinya tak ada harapan lagi 
mengorak langkah politik dalam UMNO, 
Kadir Sheikh Fadzil melompat ke pakatan pembangkang 
dengan harapan masih dapat dipilih sebagai calon... 
Dia sibuk mencanang 'MANIFESTO BUKAN JANJI' ala-PKR 
dan cuba menghasut rakyat Kelantan jangan termakan janji 
yg PM telah umumkan... 
Kerana dia tahu semua janji yang diumum PM/BN adalah 
JANJI yg akang DITEPATI!

Share this post :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
20 April 2013 5:29 PTG

Mamak Kadir ni dinasihatkan sudah sudah lah rumah dah kata pi kubur kata mai.....tak sedar...sedar lagi kah . Nak kuasa minta dgn allah agar tak terbakar kerana dosa kita....apa yg dah di buat bersama BN dulu tak payah pi dok cari lagi dosa2 yg hancurkan IMAN kita .
Dalam dunia pun dah dapat balasan dah ....orang dah tak hormat seperti Mamak Kadir dulu masa berkuasa .....!!! Tak cukup kah Mamak kadir akan malu dah dapat mau cari lagi . Kalu dok minum kedai kopi ...la ni Mamak kadir bayar sendiri tak dah orang bayar Mamak tau pasai apa ...AWAK TU SIAPA !!!!! Cuba lah bawa diri tu dekat dgn ALLAH kan untung.....diakhirat nanti..!!!!!

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger