Cuba Teka... Kawan Siapa Ni???

Kata orang-orang tua, kalau kita nak tengok sahsiah seseorang itu, 
kita kena tengok dengan siapa dia bergaul. 


Cuba tengok gambar2 di bawah ni....

Kawan siapa ni?

Kawan siapa ni?

Kawan Siapa ni?

Kawan Siapa ni?

Oh...kawan Anwar...padan lah...


SUMBER : IKRAR PEMUDA

Share this post :

+ comments + 6 comments

Tanpa Nama
2 Mei 2012 2:39 PTG

setakat duk sebelah dah boleh ngaku kawan, sapa2 boleh buat... lebih2 duk sebelah adun or mp PR yg takde byk birokrasi utk jumpa...

Tanpa Nama
2 Mei 2012 3:02 PTG

betul....betull...betullllll

Tanpa Nama
2 Mei 2012 3:12 PTG

cam bangang punye blogger. bior tuhan lumpuhkan jemari ko supaya tak memfitnah lg.

Tanpa Nama
2 Mei 2012 7:27 PTG

tak baik mendoakan yang buruk orng lain..... tkot2 nnt keburukan tersebut kena pada diri sendiri ....jadi marilah kita doakan supaya blogger ini mendapat pentujuk dan hidayah supaya blogger ini dapat menaip artikel yang benar dan telus .... katakan tidak pada fitnah ....

2 Mei 2012 9:06 PTG

apsal akhir2 ni banyak sgt cite lucah... tau tak apa hukum mendedahkan aib org??? baik ko gi dakwah dia dapat gak pahala... ko wat camni, nanti dia makin jauh dari agama.... blogger nak tanggung ke dosa dia??? ingat, ibu bapa kita juga mendapat tempias dosa apa yg kita lakukan... wallahualam...

2 Mei 2012 9:11 PTG

Salam Perjuangan dari Sarawak,
Mohon budi Maya pautkan link Maya ke blog saya yang tak seberapa ini UnReportedNews™® http://theunreportednews.blogspot.com/ , Terimakasih.

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger