Terkini: 4,000 Rakyat Kelantan Hadapan TESCO Buatkan Nik Aziz Tercungap!!


Pada hari ini, tanggal jam 10.00 pagi bertarikh 25.2.2012, hampir 4,000 rakyat Kelantan berhimpun di Lembah Sireh (dekat Tesco KB) meluahkan kesengsaraan mereka terhadap masalah bekalan air bersih yang terpaksa dihadapi sejak sekian lama. Perihal tuntutan penyelesaian terhadap krisis ini ada terkandung dalam TUNTUTAN 22 PERKARA RAKYAT KELANTAN sebagaimana berikut:-

TUNTUTAN KETUJUH (7)
RAKYAT MENUNTUT KERAJAAN PAS KELANTAN MENYELESAIKAN SEGERA MASALAH AIR KELANTAN YANG BERLARUTAN SEJAK SEKIAN LAMA DAN RAKYAT TIDAK SANGGUP UNTUK MENUNGGU SEHINGGA TAHUN 2027.

-TUKAR Kerajaan PAS Kelantan Demi Rakyat- EA



Sign jangan tak sign! Lebih 4 ribu berkumpul di luar Tesco KB. Mereka menyatakan sokongan kepada:-

1) Kerajaan PAS Kelantan serahkan pengurusan bekalan air kepada SPAN;
2) TUKAR Kerajaan PAS Kelantan Demi Rakyat.

-Transformasi Untuk Kesejahteraan & Amanah Rakyat- EA



Kerajaan PAS Kelantan menjanjikan 27 tahun untuk menyelesaikan masalah air di Kelantan... Kerajaan BN berjanji akan selesaikan masalah air Kelantan dalam masa 3 tahun sekiranya diberi peluang mengambilalih tampuk pemerintahan... TUKAR!! TUKAR!! TUKAR!!
.
Share this post :

+ comments + 20 comments

Tanpa Nama
25 Februari 2012 12:40 PTG

Ambiga pegi tak? Benda mcm ni dia tak nak tolong..

Tanpa Nama
25 Februari 2012 1:03 PTG

tu la pasal, si bangsat tu mana nak tolong orang melayu yg susah2.

Tanpa Nama
25 Februari 2012 1:46 PTG

ada 500 orang jer bukan 4,0000. ceh

Tanpa Nama
25 Februari 2012 2:07 PTG

tak kisahla, 500 ko, 4000 ko, yg penting air di kelantan memang teruk...dah 20 tahun lebih rakyat menderita. orang pas tak apala sbb syurga pas dah menanti..takdak air nak ambik air smayang pun org pas tak kesah, tak marah @ berungut sbb terlalu percayakan syurga tok guru!!!

Tanpa Nama
25 Februari 2012 3:58 PTG

time nak ambik wuduk sembahyang maghrib time tulah air tadak di kubang kerian.. kalu ado pom ore klate kata kecik lek lek jah (tapi dah sbulan camni)..

25 Februari 2012 4:05 PTG

Tak apalah rakyat Kelantan dah mula sedar bahawa Pas hanya layak sebagai pembangkang sahaja. Mereka tak pndai mentadbir. Di Kelantan isu air bertahun-tahun tak selesai, di Kedah pula kucar-kacir pentadbiran. Wahai para pemimpin Pas, mengaku sahajalah bahawa kamu tak pandai mentadbir.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

Tanpa Nama
25 Februari 2012 4:36 PTG

tukar bn masalah selesai jom

Tanpa Nama
25 Februari 2012 8:14 PTG

Mudah-mudahan insyallah rakyat Kelantan mahu tukar Nik Najis ularmak penipu tu..hahah..I like..

Tanpa Nama
25 Februari 2012 9:22 PTG

puas hati buleh berhimpun td demi menyelesaikan masalah air klate...kalo puak PAS xsei buleh la pakat g dok dlm sungai klate...hahahaha

Tanpa Nama
25 Februari 2012 11:20 PTG

belum terlambat utk berubah... sampai bila nak lagu tu... tak tahan weh..jom tukar

Tanpa Nama
25 Februari 2012 11:53 PTG

tukar kerajaan pusat, ktan dpt royalti..insyaallah setel

Tanpa Nama
26 Februari 2012 9:40 PTG

Anak kelantan yg duk kt luar kelantan ada kisah? Diorg biar mak bapak diorg minum air kotor pun diorg x kisah.. Bila balik ngundi, tok gundu gak yg dipilih.. Ada diorg kesah? Sedar2lah diri.. Negeri lain dah maju.. Air dh bersih.. Gi la blk negeri jaga negeri..

Tanpa Nama
26 Februari 2012 9:42 PTG

Tukar kerajaan negeri, kelantan dpt royalti! Pemimpin PAS xpandai diplomasi menyebabkan rakyat xdapat nikmati royalti..xpandai tadbir negeri sampai menyusahkan rakyat...booooooo....

Tanpa Nama
27 Februari 2012 1:22 PTG

Tak pe ... tukar jelah kerajaan dalam PRU akan datang ni ... nanti lepas dapat air bersih satu negeri ... tukar lah balik ke PAS apa susah!!! Itu pun nak kene ajar ke??

Tanpa Nama
27 Februari 2012 6:38 PTG

Dulu Tun Mahathir dah bagi pinjamn rm50 juta untuk selesai isu air...tapi tak selesai jugak. Duit tu gi mana? Buat kempen pilihanraya ka?

Tanpa Nama
28 Februari 2012 3:32 PG

Kerja dgn kerajaan, gaji sorang 3-4K, balik stahun skali masa raya naik BMW. Mok Pok kapung minum air karat.

Tanpa Nama
28 Februari 2012 3:34 PG

Itulah namanya BODOH SOMBONG!!!!!

Tanpa Nama
28 Februari 2012 3:38 PG

Junjung Kasih Tuanku Sultan Muhammad V kerana kurnia tanah utk buat stadium baru. Nak harap N.ajis?? 14 kali runding pun x cekak buleh tanah. Nok buat lagu mano, semo tanoh strategik sudah di booking oleh keluarga Tan. Maklumlah dia ni EXCO Tanah Kelantan.

Tanpa Nama
28 Februari 2012 3:46 PG

ada satu tempat di bandar kota bharu, loni sudah dikenali sebagai 'serambi petaling street' sejak beberapa tahun yg lalu. bukan saja kerana ada bisnes ala 'petaling street' tapi juga disebabkan oleh attitude peniaga di situ yg nk jadi 'petaling street'. di situlah jugo terletaknya pejabat adun kota lama iaitu Ustad Tan.

WATCH-OUT orang KOTA BHARU!!!! what will happenen in the next 10 years?

Tanpa Nama
28 Februari 2012 3:48 PG

TUKAR sebelum melarat......

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger