@Zarina_Anjoulie & Fatwa Kaum Beruk!

Kontroversi T*t*k Zarina Anjoulie 
Bagaimana agaknya perjalanan kerjaya Zarina Anjoulie Lavocah jika gambar-gambar lucahnya tidak tersebar di Internet tiga tahun lalu? Siapa tahu, barangkali pelakon yang mula menempa nama melalui drama 'Anak Pontianak' (2007) ini sudah mempunyai beberapa karya yang boleh dibanggakan. 
Malangnya, kontroversi yang datang menghimpit begitu kuat tempiasnya sehingga aktres berusia 25 tahun itu dibayanginya sehingga hari ini. Ditambah pula selepas satu, satu gambar-gambar panasnya dikongsikan di Internet. 
Tidak cukup dengan itu, Zarina sendiri pernah beberapa kali mencetuskan kontroversi apabila mendakwa menerima SMS dari seorang pelakon lelaki yang sudah berkeluarga untuk berasmara. Tak lupa juga, kesnya mengambil dadah jenis ketamin pada Februari tahun lepas serta serangan Twitternya ke atas Faezah Elai pada April lalu dan Awal Ashaari, dua bulan lepas. 
Dan terbarunya, Zarina kembali menghangatkan perbincangan di forum dan blog hiburan dengan foto-foto seksinya di dalam majalah FHM Indonesia edisi Oktober. Jauh berbeza daripada imejnya dalam sisipan hits, akhbar Utusan Malaysia pada November lepas.
Menjadi penghias muka depan hits, Zarina tampil sopan dan anggun dalam busana muslimah. Tetapi seperti yang dijelaskan, penampilan sebegitu "hanyalah sekadar menjalankan tugas saya sebagai model" bagi satu koleksi busana. 
Ini bukan penampilan pertama Zarina di dalam majalah popular tersebut. Jika ada yang masih ingat, dia pernah juga ditemuramah untuk FHM Malaysia keluaran Ogos tahun lepas. Tetapi kali ini, pemakaian serta penggayaannya cukup 'berani mati'. Walaupun ada yang mengatakan ia tidaklah se-panas mana jika dibandingkan dengan gambar-gambar lucahnya sebelum ini.
                                 
                                       
Yang menghangatkan lagi perbincangan, tulisannya di Twitter.
#T*t*ksCreatingAStir2DNation
#T*t*kKontroversi
Girls pegi la senza beli push up bra maximum double layer SETTLE THE BATTLE
#SueTheT*T*k
All I hear frm yesterday is t*t*k this t*t*k that.. Apa dosa si*l t*t*k aku kat org.. Masing2 ada t*t*k nk kacau t*t*k org. 
Jika ada yang tertanya mengapa Zarina sanggup bersetuju dengan pelawaan FHM Indonesia, jawapannya di Twitter, "Even if I didn't do the shoot its not like they have anything nice to say about me anyways.. So y bother.." -gua



Bila terbaca tweet Zarina di pada imej paling atas... Maya teringat balik tulisan KERETA MAYAT (klik)...
“Aku tak pakai tudung sebab aku tak nak hipokrit, ada orang pakai jer tudung, tapi bentuk badan dan buah dada pon terjojol jugak. Ustazah yang pakai tudung labuh pun kantoi ada video seks dgn warden!” 
Woi beruk! Jika kau tak nak pakai tudung, jangan bagi fatwa yang benarkan kau buat dosa, jika kau beruk, tak kesah kau nak kaler bulu kepala dengan warna oren.., ini bukak tudung, lepas tu perasan bagus dari orang yang pakai tudung dengan membandingkan dosa mereka lebih banyak dari kau kononnya, haitt ptuihhh.., jika mereka yang bertudung buat maksiat dan tak bertaubat, mereka masuk neraka, dan jika kau yang tak bertudung tak bertaubat, juga masuk neraka, tak nak pakai tudung, diam diam sudah... dan berdoalah agar satu hari nanti akan pakai tudung, jangan jadi beruk betina!
Share this post :

+ comments + 7 comments

12 November 2011 6:24 PG

Memang patut ditegur minah ni. Moga-moga dia bertaubat. Mati tidak mengenal usia.

12 November 2011 6:16 PTG

Dia kan dah Murtad...convert Kristian ari tu.....tukar nama ape ntah.....

17 Januari 2012 11:23 PG

tutup aurat tu wajib.yang bodoh cakap xnak hipokrit tu kebenda bengap sangat?

Tanpa Nama
1 Mac 2012 12:02 PTG

Ler hacker masuk twitter tu.. ramai orang kena. tak abis2 nak cari publisti murahan.. <--- blog nie, bukan Annjulie!

14 April 2012 1:18 PG

Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can download free Pc Game, Full Version Game like Dynasty Warriors 6 ,Will Rock ,and Emergency 2012 From zoobygamez.

14 Mac 2015 1:47 PG

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Catat Ulasan

JENDELA POP MINGGUAN

JENDELA POP BULANAN

LIVE STREAMING

JENDELA TERKINI

 
JENDELA MAYA : xxx | xxx | xxx
Copyright © 2011. ::: jendela maya ::: - All Rights Reserved
Created by Maya Izureen Malek xxxxxx
Proudly powered by Blogger